Rozmowy B2B |
Tajlandia kojarzona jest w Polsce przede wszystkim z atrakcyjnym kierunkiem turystycznym. Tymczasem kraj ten to szybko rozwijające się centrum produkcyjne, w którym ważną rolę odgrywa przemysł motoryzacyjny, wyspecjalizowany - podobnie, jak w przypadku Polski - w produkcji części i podzespołów. O możliwości nawiązania ścisłej współpracy między polskim a tajskim biznesem rozmawiano w PAIH podczas całodniowej sesji networkingowej.
Prezentacja potencjału inwestycyjnego Polski |
W spotkaniu uczestniczyły firmy z Tajlandii, które przyjechały do Polski w ramach misji inwestycyjnej, zorganizowanej przez Departament Promocji Handlu Międzynarodowego Tajlandii. Są one zainteresowane w szczególności polskim sektorem motoryzacyjnym. Dlatego wspólnie z Polskim Związkiem Przemysłu Motoryzacyjnego PAIH zaprezentowała tajskim przedsiębiorcom specyfikę tego sektora. Goście z Tajlandii mieli również okazję nawiązać kontakt z polskimi biznesem automotive oraz przedstawicielami Katowickiej, jak i Mieleckiej specjalnej strefy ekonomicznej. Podczas seminarium ze strony firm z Tajlandii padły również deklaracje o dużym zainteresowaniu rozpoczęciem projektów inwestycyjnych w Polsce. (PAIH)
Uczestnicy misji inwestycyjnej z Tajlandii oraz przedstawiciele PAIH i PZPM |