W tym roku już po raz jedenasty świeżo upieczeni magistrowie mają szansę wziąć udział w konkursie „Teraz Polska Promocja i Rozwój”. Warunkiem jest obronienie pracy, która swoim tematem wpisałaby się we wciąż otwartą publiczną debatę dotyczącą polskiej marki narodowej, innowacyjności i konkurencyjności naszego kraju.
Konkurs „Teraz Polska Promocja i Rozwój” to jeden z najbardziej rozpoznawanych i cenionych konkursów prac magisterskich w naszym kraju. - Chodzi w nim o promowanie oryginalnych, autorskich prac, a tym samym pomysłów, które mogą zostać wdrożone przez biznes czy instytucje – mówi dr Jarosław Górski, współtwórca konkursu. – Zaczynaliśmy bardzo niewinnie: od pomysłu promowania świeżo upieczonych magistrów, którzy napisali bardzo dobre prace o promocji Polski. Dzisiaj tematyka jest znacznie szersza. Zajmujemy się szeroko rozumianą konkurencyjnością Polski. Wśród prac, które do nas trafiają, dominują te z dziedziny marketingu narodowego, promocji turystycznej i gospodarczej - dodaje.
Na przestrzeni lat konkurs zyskał stałe grono współorganizatorów, partnerów i patronów, wśród których znalazły się ministerstwa, agencje rządowe, instytucje państwowe i media. Dzięki temu laureaci rokrocznie mają szansę zdobyć nie tylko nagrody finansowe, ale i odbyć prestiżowe staże, od których często zaczyna się ich zawodowa kariera.
Dotychczasowa historia konkursu to tysiące godzin pracy ekspertów, liczne publikacje naukowe i medialne, niemal 700 prac magisterskich z kilkudziesięciu uczelni publicznych i niepublicznych z całej Polski, a przede wszystkim ponad 100 laureatów.
- Rokrocznie przekonujemy się, jak wielki intelektualny potencjał drzemie w absolwentach szkół wyższych. Nagradzane prace magisterskie to wielki wkład tych młodych ludzi w rozwój wiedzy na temat współczesnej Polski - podsumowuje Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.
Zgłoszenia do XI edycji konkursu „Teraz Polska Promocja i Rozwój” przyjmowane są do 23 października 2017 r.
Więcej informacji na www.terazpolska.pl