Aktualności
Strona główna > Aktualności
25 października 2017

Jak polska branża spożywcza może podbić serca w Azji i na Bliskim Wschodzie?

Kilkanaście polskich firm, reprezentantów rodzimej branży spożywczej spotkało się w formule rozmów B2B z przedstawicielami firmy Y International oraz LuLu Group - jednym z 10 największych na świecie dystrybutorów detalicznych. Spotkanie zainicjowała Polska Agencja Inwestycji i Handlu.
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wobec rozszerzenia swojego portfolio o instrumenty wsparcia dla polskich marek planujących ekspansję zagraniczną, staje się platformą międzynarodowego networkingu, czego przykładem jest dzisiejsze spotkanie. Umożliwiamy bezpośrednie kontakty z głównymi graczami na wybranych rynkach we wszystkich, kluczowych sektorach. Grupa Lulu, która wzięła udział w indywidualnych rozmowach, to jedna z największych sieci handlowych w Azji i największa na Bliskim Wschodzie z 128 placówkami w krajach Zatoki Perskiej. Działa m.in. w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Omanie, Katarze, Kuwejcie, Bahrajnie, Jemenie, Egipcie, Arabii Saudyjskiej, Indiach, Indonezji, Malezji, Tajlandii, Chinach, Wietnamie, Nigerii, Senegalu, Ugandzie, Kenii, Beninie, Mozambiku, Wybrzeżu Kości Słoniowej, Ghanie i Wielkiej Brytanii.
 


Przedstawiciele Lulu Group i Y International opowiadają o swojej organizacji


Trzonem jej działalności jest handel detaliczny. Firma zajmuje się także eksportem, handlem hurtowym, produkcją żywności oraz posiada kilkanaście centrów handlowych. Codziennie sklepy należące do grupy LuLu odwiedza 500 tys. klientów, a dochód Grupy w 2016r. wyniósł 6,3 mld USD.

Y International (UK) Limited to firma eksportowa, skupiającą się na rynkach Azji i Bliskiego Wschodu. Dysponuje zakładem w Birmingham konfekcjonującym produkty z kategorii suchej żywności z Europy w celu ponownego ich oznakowania, etykietowania, przepakowywania oraz testami identyfikowalności Halal. Świadczy szereg usług logistyczno-magazynowych związanych z konsolidacją zamówień, przepakowywaniem, tłumaczeniem etykiet produktów spożywczych i nieżywnościowych z Wielkiej Brytanii, przeznaczonych do dystrybucji w różnych regionach świata. Jednym z jej partnerów jest Grupa LuLu.
 


Prezentacja produktów


Rozmowy spełniły oczekiwania oby stron. Mamy nadzieję, iż zaowocuje to wkrótce obecnością polskich produktów na półkach sklepowych w krajach Bliskiego Wschodu czy Azji.


Link do strony LuLu Group: http://www.lulugroupinternational.com/
Link do strony Y International Limited: http://www.yinternational.uk.com/


 

 



Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

ul. Krucza 50

00-025 Warszawa


Wszystkie prawa zastrzeżone; Wyłączenie odpowiedzialności

internetART
Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy lub wyłączyć je w ustawieniach.
Akceptuję politykę prywatności Portalu zamknij