Wydarzenia
Strona główna > Wydarzenia
4 grudnia 2017

Seminarium "Nowe warunki prowadzenia inwestycji w Polsce"

Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera działające w Agencji Rozwoju Mazowsza S.A. organizuje seminarium dla przedstawicieli mazowieckich jednostek samorządu terytorialnego. Patronat honorowy nad seminarium objął Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, a partnerem merytorycznym jest Polska Agencja Inwestycji i Handlu. Jest to największe seminarium z zakresu Obsługi Inwestora w Polsce organizowane w tym roku we współpracy z PAIH.
 
Seminarium odbędzie się w dniu: 04.12.2017 r. w Warszawie, w siedzibie Agencji Rozwoju Mazowsza S.A przy ulicy Świętojerskiej 9.

Serdecznie zapraszamy przedstawicieli mazowieckich jednostek samorządu terytorialnego do uczestnictwa w seminarium.

W celu dokonania zgłoszenia uprzejmie prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego, mailowo na adres podany poniżej. Termin nadsyłania zgłoszeń do 24.11.2017 r. (do godziny 12:00)
 

Liczba miejsc ograniczona - o zakwalifikowaniu się na seminarium decyduje kolejność zgłoszeń. Z jednej jednostki samorządu terytorialnego możliwe jest zgłoszenie maksymalnie 2 osób. Seminarium jest bezpłatne.

 

Załączniki:

 

 

 



Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

ul. Krucza 50

00-025 Warszawa


Wszystkie prawa zastrzeżone; Wyłączenie odpowiedzialności

internetART
Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy lub wyłączyć je w ustawieniach.
Akceptuję politykę prywatności Portalu zamknij