TRIAS to polska grupa kapitałowa, która działa od ponad 20 lat. Pierwsze kroki firma stawiała w branży techniki eventowej, i jako jedna z pierwszych w Europie oferowała ekrany diodowe w technologii full color, wprowadzając takie rozwiązanie do Polski. Na przestrzeni lat w strukturach Grupy pojawiły się wyspecjalizowane spółki, odpowiedzialne za poszczególne obszary segmentu audio-video-light (AVL). Obecnie TRIAS działa w sektorze techniki eventowej (VES Sp. z o.o.) oraz w obszarze zintegrowanych systemów multimedialnych i oświetleniowych (TRIAS AVI Sp. z.o.o.). Zajmuje się także serwisem profesjonalnych urządzeń AVL, jak również optymalizacją funkcjonowania obiektów (Digiservice sp. z o.o.).
– 18 lat temu wprowadzając na rynek polski pierwsze ekrany LED wiedzieliśmy, że właśnie rozpoczynamy nowy rozdział usług w naszym kraju, będąc w grupie pionierów na skalę światową. Grupa TRIAS ma za sobą tysiące realizacji, setki złożonych i wykreowanych od podstaw projektów multimedialnych realizowanych dla globalnych marek i instytucji – mówi Prezes Grupy Kapitałowej TRIAS – Zbigniew Klonowski.
Pod koniec 2018 r. Grupa Kapitałowa TRIAS otworzyła pierwszą międzynarodową spółkę TRIAS International, której biuro znajduje się Nowym Yorku w Stanach Zjednoczonych, ale działaniem obejmie obszar całych Stanów Zjednoczonych. TRIAS Int. odpowiadać będzie za pozyskiwanie i realizację projektów multimedialnych na nowym - pod względem geograficznym - dla Grupy rynku. – Podejmując decyzję o powołaniu do życia TRIAS International mieliśmy przed sobą nie tylko wiele strategicznych pytań, ale również czekało na nas wiele wyzwań prawno-administracyjnych. Dzięki współpracy z Biurem PAIH w Nowy Jorku procedury administracyjne i współpraca z lokalnymi partnerami na etapie budowania TRIAS International nie stanowiły dla nas problemu – wyjaśnia Klonowski.
Jak wyjaśnia Krzysztof Grabowski z Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Nowym Jorku, misją Agencji jest zwiększanie zasięgu i dynamiki internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. – Wiemy z iloma wyzwaniami musi zmierzyć się przedsiębiorstwo rozpoczynające działalność w nowym kraju. Dlatego w pierwszym etapie wejścia na rynek tak ważne jest wsparcie firmy w zmierzeniu się z formalnościami, które są specyficzne dla konkretnego państwa i zazwyczaj odmienne od tych, do których przedsiębiorca przywykł w Polsce. Sprawny debiut Trias International jako polskiego inwestora w USA to duża satysfakcja dla nowojorskiego zespołu PAIH.
Spółka realizuje już pierwsze kontrakty na terenie Stanów Zjednoczonych. Odpowiedzialna jest za modernizację techniczną w sieci amerykańskich kin Regal, która liczy ponad 550 lokalizacji. W ramach projektu firma odpowiada za instalację ekranów LED wysokiej rozdzielczości i niestandardowych kształtach włączonych w system Digital Signage. Realizacja zlecenia rozpoczęła się w połowie stycznia od kin w Nowym Jorku na Manhattanie. (PAIH/ Trias)