Aktualności
Strona główna > Aktualności
6 lutego 2018

Stoisko narodowe PAIH laureatem StandOUT. imm cologne 2018

6 lutego poznaliśmy zwycięzców StandOUT. imm cologne 2018, plebiscytu na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Stoisko narodowe przygotowane przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu otrzymało wyróżnienie honorowe. Autorem projektu i wykonawcą jest polska firma - VMG Expo z Poznania.
IMM Cologne 2018, odbywające się w dniach 15-21 stycznia 2018, to jedne z najważniejszych targów wnętrzarskich na świecie. Wśród 1200 wystawców zaprezentowało się 45 polskich. Do finału 52. edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace.pl zaprosili 33 firmy znad Wisły. Jak podaje serwis, stoiska polskich finalistów w ciągu dwóch tygodni głosowania odwiedziło 1520 osób. Laureatem zostało przedsiębiorstwo Fameg, drugie miejsce zdobyło Gie El Home, na podium znalazła się również przestrzeń wystawiennicza firmy Sits. Internauci wyróżnili także przygotowane przez PAIH w ramach projektu Marka Polskiej Gospodarki – Brand – narodowe stoisko  informacyjno-promocyjne.

Meblarstwo to silnie rozwijająca się branża polskiej gospodarki o globalnym znaczeniu i dużym potencjale wzrostu. Polska należy nie tylko do europejskich, ale także światowych liderów w produkcji i eksporcie mebli. Dlatego też sektor znalazł się wśród 12 wspieranych w programie Brand. Nagroda w plebiscycie StanOUT to dla nas sygnał, że postawiliśmy na dobry projekt i z powodzeniem realizujemy powierzoną misję – podkreśla Robert Zawadzki, Zastępca Dyrektora w Departamencie Promocji Gospodarczej PAIH. – Plebiscyt to niezwykle ważna inicjatywa dla polskich wystawców. Zwiedzając z Exspace targi można nie tylko nadrobić zaległości w trendach, ale również uzyskać cenne informacje na temat oferty produktowej firm – zauważa Urszula Kałużna, Redaktor Naczelna serwisu Exspace.pl.

Zwiedzający polskie stoisko na targach imm cologne 2018 mieli okazję porozmawiać z ekspertem, który przedstawił zalety polskiego sektora meblarskiego oraz potencjał polskiej gospodarki. Firmom zaproponowaliśmy darmowe formy promocji m.in. dystrybucję materiałów informacyjnych czy wyświetlanie filmów promocyjnych. Warto zaznaczyć, że z wymienionych form promocji mogą skorzystać nie tylko firmy, które są wystawcami na IMM, ale również przedsiębiorcy niebiorący udziału w targach. Dodatkowo każdy polski przedsiębiorca może na stoisku narodowym spotkać się z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Co ciekawe podczas targów, na naszym stoisku, polski producent świec dekoracyjnych Candellana podpisał umowę z holenderską spółką Iluminii. Kontrakt zakłada wyłączną dystrybucję jego produktów we wszystkich krajach Beneluksu.

Od 6 do 10 lutego trwają natomiast targi meblarskie Stockhom Furniture & Light Fair 2018, na stosiku zaprojektowanym w analogicznym stylu, wśród 25 wystawców, Agencja zorganizowała kolejne stoisko promujące branżę.


Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

ul. Krucza 50

00-025 Warszawa


Wszystkie prawa zastrzeżone; Wyłączenie odpowiedzialności

internetART
Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy lub wyłączyć je w ustawieniach.
Akceptuję politykę prywatności Portalu zamknij