Aktualności
Strona główna > Aktualności
5 czerwca 2018

Narodowe championy wizytówką Polski na Expo 2020

- Expo w Dubaju będzie pierwszym, w ramach którego zrealizujemy program partnerstwa komercyjnego, tj. promocji polskich marek i championów narodowych - mówi komisarz generalny polskiej sekcji, Tomasz Pisula. Za udział Polski w wydarzeniu odpowiada Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH).

Przygotowania udziału Polski w EXPO 2020 idą pełną parą. Pod koniec maja zakończył się konkurs dla firm na promocję produktów i technologii, dziś PAIH zaprasza wszystkie inne podmioty do współpracy komercyjnej. Jak zaznacza Tomasz Pisula, szef PAIH i komisarz generalny polskiej sekcji, dubajskie expo będzie dla Polski wyjątkowe nie tylko pod względem koncepcji budowy pawilonu (konkurs architektoniczny poprzedził konkurs dla firm), ale także z uwagi na nowatorskie podejście do promocji kraju i jego gospodarki. - Chcemy stworzyć swego rodzaju product placement i uzyskać efekt synergii. Pokazać Polskę przez pryzmat sukcesów naszych championów, by jednocześnie wesprzeć ich w ekspansji zagranicznej. Pierwszy raz w historii wychodzimy z takim programem promocji wizerunku naszego kraju i ambitnych przedsiębiorstw - wyjaśnia Pisula. Dodaje, że do konkursu dla rodzimych MŚP zgłosiły się firmy z takich branż jak: medyczna, budowlana, spożywcza, IT, energetyczna i transportowa - Poprzez konstrukcję pawilonu, będziemy mogli zaprezentować również ich unikalną ofertę - mówi.


Szczegóły strategii promocji Polski i polskich firm na Expo 2020 przedstawiła Monika Dyląg-Sajór i szef ZBH Dubaj Moneer Faour
Szczegóły strategii promocji Polski i polskich firm na Expo 2020 przedstawiła Monika Dyląg-Sajór i szef ZBH Dubaj Moneer Faour


Jak tłumaczy koordynatorka projektu, Monika Dyląg-Sajór, polskie firmy będą mogły skorzystać z wielorakiej formy współpracy: sponsoringu elementów ekspozycji pawilonu, wyposażenia pomieszczeń biurowych i gastronomicznych, wydarzeń towarzyszących i sponsoringu łączonego - Ta ostatnia zawiera założenia sponsoringu elementów ekspozycji i organizacji Dnia Polski, czyli otrzymaniem prestiżowego tytułu partnera wydarzenia - doprecyzowuje przedstawicielka PAIH. Dodaje, że po uruchomieniu konkursu architektonicznego, czyli jeszcze w czerwcu, Agencja rozpocznie sesję indywidualnych spotkań z przedsiębiorcami zainteresowanymi współpracą.



W największej imprezie wystawienniczej świata mogą wziąć udział również województwa - Do expo przygotowujemy się z partnerami lokalnymi, spotykamy się i rozmawiamy o wypracowaniu optymalnego podejścia do promocji polskich regionów. Już 15 z nich przygotowało taką strategię - mówi Monika Dyląg-Sajór.

Pierwsze expo w regionie MEASA potrwa od 20 października 2020 r. do 10 kwietnia 2021 r. Organizatorzy oczekują udziału 200 państw z całego świata.



Seminarium dla firm na temat możliwości promocji ich produktów i usług podczas expo odbyło się 5 czerwca w PAIH. Szczegóły strategii promocji Polski i polskich firm na Expo 2020 przedstawiła Monika Dyląg-Sajór i szef ZBH Dubaj Moneer Faour.


Załącznik:

Prezentacja Moneer Faour, ZBH Dubaj"
Polska na EXPO 2020 w Dubaju, Założenia programu gospodarczego"


Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

ul. Krucza 50

00-025 Warszawa


Wszystkie prawa zastrzeżone; Wyłączenie odpowiedzialności

internetART
Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy lub wyłączyć je w ustawieniach.
Akceptuję politykę prywatności Portalu zamknij