To już drugie wyróżnienie o podobnym charakterze jakie przyznano stoiskom narodowym organizowanym przez PAIH w ramach programu Brand. Pierwsze Agencja zdobyła w lutym tego roku za równie atrakcyjne stoisko dedykowane branży meblarskiej, podczas targów Imm cologne 2018. – Nagrody zdobyte przez polskie stoiska to powód do dumy dla Agencji, ale zasługa naszych rodzimych projektantów i wykonawców zabudowy – mówi Robert Zawadzki, zastępca dyrektora Departamentu Promocji Gospodarczej PAIH.
– Niezwykle ważne dla firm działających globalnie i prezentujących się na prestiżowych targach jest świadome komunikowanie kompetencji i wyróżnianie się poprzez swoje mocne strony. Największa odpowiedzialność spoczywa na organizatorach stoisk narodowych. Wyróznienie dla PAIH to nie tylko nagroda dla dobrej architektury i oryginalnego designu, ale również dla odpowiedzialnej społecznie i biznesowo filozofii myślenia i działania, gdzie w centrum znajduje się zarówno człowiek jak i światowy biznes – podkreśla Urszula Kałużna, Redaktor Naczelna serwisu Exspace.pl.
Autorem projektu i wykonawcą stoiska na targi Beautyworld 2018 w Dubaju była polska spółka Polcharm.