Aktualności
Strona główna > Aktualności
9 lipca 2018

Cosmetica Messe 2018: niemieckie SPA i salony kosmetyczne zainteresowane polskimi produktami

Czterysta pięćdziesiąt wystawców z branży kosmetycznej promowało produkty podczas jednych z największych targów tego sektora w Niemczech, Cosmetica Messe 2018 we Frankfurcie. O udanej imprezie mogą mówić polskie firmy Paese, Bielenda, Seboradin, Oceanic, które na wydarzenie zaprosiło frankfurckie Biuro Handlowe PAIH.

Odbywające się co roku we Frankfurcie Cosmetica Messe 2018 to jedna z najstarszych imprez kosmetycznych w Niemczech. – Na bliźniacze targi można się udać również do Berlina, Stuttgartu i Hanoweru. Jednak wydarzenie we Frankfurcie jest największe w kraju i przyciąga setki wystawców i tysiące zainteresowanych nowinkami kosmetycznymi – mówi Piotr Pomian-Kruszyński, kierownik biura handlowego PAIH we Frankfurcie nad Menem.

Z racji na prestiż Cosmetica Messe oraz popularność tych targów, zdecydowaliśmy się zorganizować tam polskie stoisko narodowe. Do reprezentacji Polski zaprosiliśmy firm, których produkty w największym stopniu powinny przypaść do gustu niemieckiemu konsumentowi. Nasz wybór okazał się strzałem w dziesiątkę. Na stoisku mieliśmy tłumy – wyjaśnia Pomian - Kruszyński.

rotator_CosmeticaMesse1

Polskie stoisko kosmetyczne, na które PAIH zaprosiła firmy Paese, Seboradin, Bielendę i Oceanic

Do projektu PAIH zaprosiła produkującego kosmetyki kolorowe Paese, wytwórcę dermokosmetyków Seboradin oraz firmy Bielenda i Oceanic znane m.in. ze swoich produktów do pielęgnacji twarzy, włosów i ciała. Hitem polskiego stoiska okazały się zwłaszcza kosmetyki dwóch marek: Paese i Oceanic. – Oceanic rozpoznawalna jest na całym świecie, m.in. dzięki serum do rzęs LONG 4 LASHES, które zajmuje pierwsze miejsce wśród tego typu produktów na portalu Amazon – ujawnia Pomian – Kruszyński.

CosmeticaMesse2

Makijażysta Ivan Saputera współpracujący ze światowymi markami kosmetycznymi
demontruje makijaż z wykorzystaniem polskich kosmetyków Paese

Targi były też okazją do wymienienia doświadczeń pomiędzy firmami kosmetycznymi z całego świata i nawiązania kontaktów biznesowych. Sporą grupę zainteresowanych polskimi kosmetykami stanowili właściciele zakładów SPA i salonów kosmetycznych. Targi dały również możliwość promocji Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Piotr Pomian-Kruszyński dodaje, że wiele osób, w tym również Polaków, zainteresowanych było działalnością Zagranicznych Biur Handlowych.

Cosmetica Messe 2018 odbyły się w dniach 23-24 kwietnia we Frankfurcie nad Menem. (PAIH)



Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

ul. Krucza 50

00-025 Warszawa


Wszystkie prawa zastrzeżone; Wyłączenie odpowiedzialności

internetART
Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy lub wyłączyć je w ustawieniach.
Akceptuję politykę prywatności Portalu zamknij