Na stoiskach zorganizowanych przez ZBH Kijów były promowane sery marek Mlekpol, Spomlek, Lazur, Sierpc, a także czekolady marki Wedel. Polskie stoiska funkcjonowały w weekendy 15-17 i 22-23 marca 2019 r. w 8 hipermarketach w Kijowie, Lwowie, Dniprze, Charkowie i Odessie.
Pod logiem "Polska smakuje" i PAIH odbywała się degustacja polskich specjałów żywnościowych - ser Radamer, sery pleśniowe Lazur Błękitny, Lazur Złocisty, sery kremowe marki Łaciaty (naturalny, z chrzanem i meksykański), a także słodycze firmy Wedel. Hostessy zapoznawały ukraińskich konsumentów ze smakiem, marką i pochodzeniem polskich produktów spożywczych, a także zachęcały do ich zakupu.
Promocja polskich produktów odbywała się w ramach akcji promocyjnej poświęconej produktom z zagranicy "Smaki świata". To druga edycja, w której zostały zaprezentowane produkty z 19 krajów, w tym z Polski. Towary znajdowały się w strefie promocyjnej przy wejściu na wysepkach promocyjnych.
Ukraińscy konsumenci mieli świetną okazję do lepszego poznania pysznych polskich smaków. Polskie marki dzięki tym działaniom stały się lepiej rozpoznawane przez Ukraińców podczas codziennych zakupów produktów spożywczych. Powyższe działania miały na celu również promocję Branżowego Programu Promocji polskich specjalności żywnościowych.