Przedsiębiorcy mogą ubiegać się o wsparcie finansowe na pokrycie części kosztów działań promocyjnych, wykorzystując udział Polski w EXPO 2020 w Dubaju jako szansę do budowania relacji z partnerami biznesowymi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i całej Zatoce Perskiej.
Udział w programie „Go to brand”, dzięki wsparciu finansowemu, umożliwia realizację następujących działań:
Organizacja misji wyjazdowych
W programie misji rekomendujemy umieścić wydarzenia organizowane w Pawilonie Polski, np. seminarium prezentujące nowoczesne rozwiązania edukacyjne wraz z ofertą produktów dla szkół, seminarium „Polska smakuje” – promocja polskiej żywności pokazy i warsztaty w Pawilonie, wystawa „Osiągnięcia polskiej nauki” (szczegółowa lista zostanie opublikowana wkrótce), a także wydarzenia organizatora. Zachęcamy również do kontaktu z Zagranicznym Biurem Handlowym PAIH pod adresem: dubajexpo@paih.gov.pl.
Udział w Forum Gospodarczym Polska-Zjednoczone Emiraty Arabskie w marcu 2021 roku
Kluczowe wydarzenie Programu Gospodarczego z udziałem wysokich rangą przedstawicieli władz państwowych. Wśród zaplanowanych elementów Forum Gospodarczego PL-ZEA znajdują się m.in.: ceremonia podpisania umów dwustronnych o charakterze gospodarczym pomiędzy jednostkami administracji publicznej, agencjami wykonawczymi, spółkami skarbu państwa, przedsiębiorstwami, panele dyskusyjne, sesje spotkań biznesowych typu B2B.
Organizacja misji przyjazdowych
Możliwość zorganizowania przyjazdowej misji gospodarczej (wizyty studyjnej) dla potencjalnych i obecnych kontrahentów mających siedzibę i działających na rynku krajów Zatoki Perskiej
Udział w Polish Games Show
Wydarzenie poświęcone promocji polskiej branży gier komputerowych., które towarzyszyć będzie udziałowi Polski w EXPO 2020 w Dubaju. Szczegóły zostaną przekazane wkrótce.
Udział w targach branżowych w ZEA
Przedsiębiorca ma możliwość organizacji indywidualnego stoiska wystawienniczego na wybranych wydarzeniach promocyjnych. Stoisko powinno uwzględniać elementy systemu identyfikacji wizualnej udziału Polski w EXPO 2020 w Dubaju.
Środki mogą zostać też wykorzystane na dodatkowe działania promocyjne, w tym w kanałach elektronicznych, np. na portalach społecznościowych, wyszukiwarkach internetowych, platformach zakupowych, itp. oraz na zakup usługi doradczej.
Budżet konkursu wynosi 50 mln zł, z czego 15 mln zł przeznaczono na projekty z województwa mazowieckiego. Maksymalna wartość dofinansowania wynosi 425 670 zł (100 tys. euro) przy łącznej wartości projektu do 1 mln zł. Wkład własny przedsiębiorcy wynosi minimum 15 proc. Wnioski o dofinansowanie można składać on-line od 3 marca 2020 r. do 14 maja 2020 r.
Program skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw i jest realizowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych. Go to Brand” (POIR) pt. „Program promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju”.
***
EXPO 2020 w Dubaju to prestiżowe wydarzenie o ogromnym znaczeniu gospodarczym. Program „Go to brand” jest jednym z kluczowych elementów oferty, jaką przygotowujemy dla polskich przedsiębiorców, w związku z udziałem w tegorocznej Wystawie Światowej.