Akademia GPW Growth to jedna ze strategicznych inicjatyw Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Projekt ma na celu wzmocnienie kompetencji liderów małych i średnich przedsiębiorstw. Ma charakter edukacyjny, badawczy i networkingowy.
Pierwsza edycja Akademii ruszyła we wrześniu 2019 roku. Uczestniczyło w niej 21 menedżerów z 13 spółek. Jednym z głównych partnerów projektu jest Polska Agencja Inwestycji i Handlu.
Rozwój sektora MŚP nierozerwalnie łączy się z zagadnieniami umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. Cieszymy się, że możemy wspólnie z Giełdą Papierów Wartościowych przybliżać uczestnikom Akademii specyfikę wybranych rynków zagranicznych i zachęcać do dalszej ekspansji - mówi Grażyna Ciurzyńska, p.o. Prezes PAIH.Rekrutacja do kolejnej, zaplanowanej na jesień tego roku, odsłony projektu ruszyła 23 czerwca.
O Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH)
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). To pierwszy punkt kontaktu dla eksporterów i inwestorów. Działa zarówno w Polsce, jak i poprzez Zagraniczne Biura Handlowe (ZBH) na całym świecie.
Wzmacnia rozpoznawalność polskich marek na międzynarodowych rynkach, promuje rodzime produkty i usługi oraz rozwiązania technologiczne made in Poland. Agencja pomaga przedsiębiorcom w wyborze optymalnej ścieżki ekspansji za granicą. Wspiera również napływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych do Polski oraz realizację polskich inwestycji w kraju.