Peru pozycjonuje się jako strategiczny partner gospodarczy Unii Europejskiej. Podpisana w 2013 r. umowa o wolnym handlu między UE a Peru, Kolumbią oraz Ekwadorem, wyeliminowała lub znacznie zredukowała cła na większość produktów importowanych do Peru. Branża spożywcza to szczególnie perspektywiczny sektor dla polskich firm zainteresowanych ekspansją do Peru. Udział w targach ExpoAlimentaria daje szansę na dywersyfikację portfolio dostawców, jak również promocję produktów na peruwiańskim rynku. Wydarzenie rozpocznie się już 30 września i potrwa do 15 listopada 2020 roku. Jego organizatorem jest Peruwiańskie Stowarzyszenie Eksporterów ADEX.
ExpoAlimentaria 2020 podzielone są na pięć sektorów:
Minione edycje wydarzenia przyciągnęły średnio ponad 45 tys. odwiedzających oraz 650 wystawców z całego świata.
Impreza objęta jest patronatem peruwiańskiego Ministerstwa Rolnictwa, Ministerstwa Turystyki oraz Handlu Zagranicznego oraz Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
Polska Agencja Inwestycji i Handlu, we współpracy z Ambasadą RP w Peru, zaprasza do udziału w targach, poprzez obecność w polskim pawilonie narodowym. Promocja pod polskim szyldem daje możliwość wyróżnienia się na tle konkurencji z całego świata.
Co możesz zyskać?
Polska Agencja Inwestycji i Handlu oferuje dodatkowo:
Jakie są warunku udziału?
Koszt uczestnictwa wynosi 530 USD. Jednak w przypadku zarejestrowania w pawilonie polskim powyżej 5 firm, obowiązuje 10% rabat.
Zainteresowanych przedsiębiorców prosimy o kontakt z kierownikiem Zagranicznego Biura Handlowego w Limie do 24 września: zofia.polakiewicz@paih.gov.pl.