Polska Agencja Inwestycji i Handlu koordynowała udział Polski w dotychczasowych dwóch edycjach wydarzenia w roku 2018 i 2019. W ramach targów PAIH zorganizował misje polskich przedsiębiorców oraz polskie pawilony branżowe i pawilony narodowe. Targi cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród polskich firm z uwagi na profil wydarzenia, które skupia się przede wszystkim na zwiększeniu wolumenu chińskiego importu.
W ubiegłym roku w wydarzeniu wzięło udział 36 polskich firm, które prezentowały swoje produkty w ramach trzech pawilonów branżowych (kosmetycznego, spożywczego oraz usługowego) oraz w Pawilonie Narodowym. Podczas zeszłorocznych targów zostały podpisane 3 kontrakty sprzedażowe oraz 3 porozumienia o współpracy pomiędzy polskimi a chińskimi firmami. Obecnie trwają rozmowy odnośnie podpisania kolejnych dwóch kontraktów sprzedażowych.
W ramach tegorocznej edycji PAIH organizuje dwa pawilony branżowe, na których polskie firmy zaprezentują swoje produkty:
Podczas targów 14 polskich firm zaprezentuje swoje produkty (7 firm z branży spożywczej i 7 firm z branży kosmetycznej), a także odbędzie spotkania biznesowe z potencjalnymi partnerami.
Udział polskich firm w wydarzeniu będzie również na bieżąco relacjonowany i promowany w chińskich mediach i na kanałach społecznościowych.