Trzy czwarte holenderskich przedsiębiorców prowadzących biznes z zagranicą wskazuje na negatywne konsekwencje ograniczeń w przemieszczaniu się oraz zamknięcia punktów handlowych i usługowych. W pierwszej fazie pojawiły się obawy o zerwanie łańcuchów dostaw i produkcyjnych oraz utrzymanie płynności przepływu towarów. Podczas drugiej fazy stało się jasne, że skutki pandemii nie są równomierne, a niektóre sektory odczuły to bardziej, niż inne.
4 na 10 Holendrów uważa, że do dalszego kontynuowania współpracy z zagranicą potrzeba przygotowania nowej strategii biznesowej. Co trzeci przedsiębiorca dostrzega szanse w rozwiązaniach e-commerce oraz poszukiwaniu partnerów i produktów w krajach, w których dotychczas nie był aktywny.
Jeżeli planujesz ekspansję na rynek niderlandzki i chcesz dowiedzieć się, jak na Twoje działania może wpłynąć obecny kryzys, zapraszamy na webinarium, podczas którego:
Szkolenie poprowadzą:
Webinarium odbędzie się 17 marca o godz. 11:00 i będzie prowadzone w języku polskim.