Według statystyk prawie wszystkie austriackie gospodarstwa domowe kupują kosmetyki i produkty do higieny osobistej średnio 26 razy w roku. W sumie w 2019 roku prywatne austriackie gospodarstwo domowe wydało średnio około 230 EUR na kosmetyki i środki higieny osobistej. Rynek ten jest wart około 850 milionów EUR.
Coraz większą popularnością cieszą się kosmetyki naturalne, które kupuje prawie połowa wszystkich austriackich gospodarstw domowych co najmniej raz w roku. Stanowi to potencjał do wykorzystania dla polskich producentów kosmetyków, którzy coraz częściej oferują tego typu innowacyjne produkty.
W 2019 roku polski eksport kosmetyków do Austrii był ponad dwa razy większy od importu i wyniósł ponad 87 mln PLN. Te dane wyraźnie pokazują, że polskie kosmetyki mają realną szansę podbić serca austriackich konsumentów.
Zapraszamy do udziału w webinarium, podczas którego poznasz:
Szkolenie poprowadzą:
Webinarium odbędzie się 25 marca o godz. 11:00 i będzie prowadzone w języku polskim.