Zrozumienie klienta i grupy docelowej jest niezbędne, aby odnieść sukces na obcym rynku. Dlatego warto przyjrzeć się bliżej Norwegom jako konsumentom, odbiorcom naszej oferty i przekazu marketingowego, bez względu na to, czy chcemy pozyskać klientów w ramach relacji B2C czy B2B.
Webinarium jest skierowane do tych polskich małych i średnich firm, które chcą bliżej "poznać" norweskiego klienta, żeby skutecznie trafić do niego ze swoją marką lub ofertą. Jak więc "wygląda" typowy norweski konsument? Norwegowie kochają Norwegię, są cyfrowi, otwarci na zagraniczne marki, mają wysokie wymagania, dbają o środowisko i zdrowie. Ale uwielbiają też okazje! Choć nie za wszelką cenę.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:
- jakie błędy najczęściej popełniają polskie firmy w kontaktach z Norwegami,
- jak wyjść naprzeciw norweskiemu klientowi dzięki dobrze zaprojektowanej stronie internetowej,
- o czym trzeba wiedzieć zanim wyślemy towar - cła, podatki i inne opłaty,
- czego można nauczyć się na cudzych błędach - nietrafione i trafione kampanie reklamowe na rynku norweskim,
- czy Norwegowie też buszują w sieci - krótkie wprowadzenie do handlu elektronicznego w Norwegii.
Szkolenie poprowadzą:
- Justyna Lipczyńska, Kierownik Regionu - Europa, Centrum Eksportu, PAIH,
- Joanna Irzabek, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Oslo,
- Tomas Lien, Dyrektor, agencja marketingowa ATTRACTED,
- Levent Ultanur, Webdesigner, fotograf - Webberne.no, Silenzia.com,
- Alisja Søb, CEO - usługi marketingu online, agencja TOPP Assistent.
Webinarium odbędzie się 8 kwietnia o godz. 11:00 i będzie prowadzone w języku polskim i angielskim.