Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na kolejne z cyklu webinarium poświęcone Ameryce Łacińskiej. Tym razem, 22 kwietnia przeniesiemy się do Meksyku. Wspólnie z naszymi partnerami odpowiemy na pytania, jak skutecznie wchodzić na rynek meksykański, jakie są szanse i jakie zagrożenia, na co zwrócić uwagę. Zaprezentujemy także przykłady firm, które już z sukcesem realizują sprzedaż na tym rynku i zechcą się podzielić swoimi doświadczeniami.

Meksyk, jako drugi największy partner handlowy Polski w Ameryce Łacińskiej i druga największa gospodarka regionu, pozostaje naturalnym kierunkiem zainteresowań polskich firm rozważających ekspansję zagraniczną. Notowany - także w pandemii - relatywnie wysoki wzrost gospodarczy Meksyku, zwiększanie produktywności, przynależność do OECD oraz porozumienia handlowe tego kraju z USA, Kanadą, państwami Ameryki Środkowej i Karaibów, Japonią, a przede wszystkim z Unią Europejską stwarzają ogromne szanse dla przedsiębiorców, tak w zakresie eksportu, jak i inwestycji.
- Termin: 22 kwietnia 2021 r., godz. 15.00 CEST
- Organizatorzy: Krajowa Izba Gospodarcza, Polsko-Latynoamerykańska Rada Biznesu, Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza przy współpracy z: Ministerstwem Rozwoju, Pracy i Technologii; Ministerstwem Spraw Zagranicznych; Polską Agencją Inwestycji i Handlu oraz Ambasadą Zjednoczonych Stanów Meksykańskich w Polsce
Szczegóły oraz rejestracja na stronie.