W 2019 roku sprzedaż żywności pakowanej w Meksyku osiągnęła wartość 53,9 mld USD. Ponad 40% tej sprzedaży stanowią produkty mączne tj. tortilla, chleb, ciasta, ciastka i wypieki pakowane, a prognozy przewidują, iż rynek ten osiągnie wartość ponad 80 mld USD w 2024 roku.
W ostatnich latach zwiększa się również popyt na zdrową żywność: produkty ekologiczne, organiczne i certyfikowane, które to stanowią szansę dla ekspansji polskich producentów żywności.
Duże szanse dla eksportu polskiej żywności do Meksyku otwiera nowe porozumienie handlowe UE z Meksykiem, które zakłada m.in.: docelowe wyeliminowanie większości taryf celnych na produkty spożywcze z UE by stały się one bardziej konkurencyjne, wsparcie udziału MŚP w handlu bilateralnym, uproszczenie i ujednolicenie regulacji oraz procedur celnych.
Zapraszamy do udziału w webinarium, podczas którego:
Szkolenie poprowadzą:
Webinarium odbędzie się 28 czerwca o godz. 15:00 i będzie prowadzone w języku polskim i angielskim.