Po reformie gospodarczej w Chinach globalne marki musiały nie tylko zbudować tam swoją obecność od zera, przekonać chińskiego konsumenta do swoich produktów, ale również utrzymać swoją rozpoznawalność i renomę. Obecnie chińscy konsumenci coraz chętniej kupują zagraniczne produkty i gotowi są nawet zapłacić więcej za oczekiwaną jakość. Nie oznacza to jednak, że teraz zagraniczne firmy mają na tym rynku łatwiejszy start. Nie ma w tej chwili rynku, gdzie walka o konsumenta byłaby większa, a zagraniczne firmy konkurują z firmami chińskimi, które znają swojego klienta lepiej oraz mówią w jego języku.
Każdy polski eksporter próbujący swoich sił na chińskim rynku powinien mieć świadomość, jak ważne jest uwzględnienie różnic kulturowych oraz językowych, by zbudować efektywną kampanię marketingową i z sukcesem podbić serca chińskich konsumentów.
By dowiedzieć się jak przełamać barierę językową w Chinach, zapraszamy na webinarium skierowane do przedsiębiorców planujących eksport swoich towarów i usług do Chin.
W trakcie spotkania uczestnicy zapoznają się z:
Szkolenie poprowadzą:
Webinarium odbędzie się 20 października o godz. 9:15 i będzie prowadzone w języku polskim.
Webinarium "Tworzenie i ochrona chińskich odpowiedników znaków towarowych" jest częścią cyklu "Twoja marka w Chinach. Cykl praktycznych wykładów", organizowanego dla przedsiębiorców rozważających ekspansję na rynek chiński.