Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet zapraszają MŚP do udziału w pilotażowym programie edukacyjnym. Szkolenie kierowane jest do firm zainteresowanych ekspansją zagraniczną i przeprowadzone zostanie w ramach projektu
Mój biznes za granicą.
Celem programu edukacyjnego jest budowanie świadomości MŚP na temat własnego potencjału eksportowego. Uczestnictwo w projekcie zapewni wiedzę i narzędzia niezbędne na różnych etapach ekspansji zagranicznej.
Program edukacyjny obejmie:
- szkolenia w ramach Akademii Biznesu;
- mentoring biznesowy;
- matchmaking i networking.
Uczestnikom oferujemy:
- diagnozę potencjału eksportowego;
- zapoznanie się z systemem wsparcia eksporterów;
- wymianę wiedzy i doświadczeń;
- udział w dedykowanych szkoleniach prowadzonych przez praktyków w danym obszarze;
- wsparcie mentorów.
Projekt kierowany jest do:
- MŚP planujących działalność eksportową;
- MŚP dotychczas nie zainteresowanych działalnością eksportową, ale planujących podjęcie współpracy eksportowej w określonej przyszłości;
- MŚP nieplanujących działalności eksportowej ze względu na niską świadomość korzyści wynikających z takiej formy działalności;
- MŚP prowadzących działalność gospodarczą minimum 18 miesięcy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Do udziału w pilotażowym programie edukacyjnym zapraszamy:
- właścicieli/-lki MŚP;
- wspólników/-czki oraz współwłaścicieli/-lki MŚP;
- osoby zatrudnione w MŚP w randze dyrektora/kierownika posiadające decyzyjność w zakresie internacjonalizacji;
- inne osoby oddelegowane do udziału w pilotażowym programie edukacyjnym przez kierownictwo danego MŚP.
Pilotażowy program edukacyjny realizowany będzie w dniach 30 maja - 3 czerwca 2022 r. w siedzibie PAIH SA, ul. Bagatela 12, Warszawa.
Osoby do kontaktu:
Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Zgłoszenia przyjmujemy do 23 maja.
Organizator zapewnia każdego dnia bezpłatny poczęstunek podczas przerw kawowych oraz lunch.
Zapraszamy do udziału!