Data: 22 września 2022 |
Godzina: 11:00 |
|||
Czas trwania: 90 minut |
Branża: Meble; Odzież i biżuteria |
|||
Rejestracja: Formularz rejestracyjny |
Miejsce: Platforma Zoom |
Niemiecki rynek e-commerce rośnie - w 2021 o 15 proc. wobec roku ubiegłego, podobnie jak udział polskich firm na rynku sprzedaży online w Niemczech. Potencjał jest jednak znacznie większy, o czym opowiedzą należące do Otto Group sieci mytoys i mirapodo.
W jaki sposób sprzedawać polskie produkty przez obie platformy? Jakie są warunki sprzedaży? Jaka jest specyfika niemieckiego rynku? Tego wszystkiego dowiecie się Państwo ze spotkania z przedstawicielami ZBH Frankfurt i sieci mytoys i mirapodo.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego:
Szkolenie poprowadzą:
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.