Właściwe przygotowanie firmy to między innymi dostosowanie komunikacji marketingowej, produktu oraz jego opakowania, rozpoznanie potrzeb klientów na rynkach docelowych, przygotowanie zespołu wspierającego eksport oraz wiele innych aspektów związanych z internacjonalizacją działalności.
Poruszane podczas webinarium tematy będą kontynuacją, uzupełnieniem oraz rozwinięciem wybranych zagadnień omawianych w czasie webinarium ABC Eksportu, które odbyło się w marcu br. W pierwszej części spotkania zostaną zaprezentowane praktyczne możliwości zastosowania narzędzi analitycznych w procesie oceny potencjału eksportowego. Druga część webinarium poświęcona będzie omówieniu metodologii budowania narracji biznesowej na stronie internetowej oraz w ofercie firmy. Wskazane również zostaną specyficzne cechy oraz różnice w ofertach w kanałach b2b oraz b2c.
Webinarium skierowane jest do przedsiębiorców, którzy planują zdobyć rynki zagraniczne, jednak nie mają w tej przestrzeni doświadczenia. Omawiane zagadnienia pomogą samodzielnie ocenić potencjał eksportowy firmy oraz zbudować narrację wspierającą sprzedaż i budowę wizerunku na stronie internetowej.
Podczas webinarium poruszone zostaną między innymi kwestie dotyczące:
Szkolenie poprowadzą:
Webinarium odbędzie się 21 kwietnia o godz. 10:00 i będzie prowadzone w języku polskim.