Data: 22 listopada 2022 |
Godzina: 12:00 |
|||
Czas trwania: 2 godziny |
Branża: Kosmetyki, Odzież i bizuteria, IT/ICT, Motoryzacja, Meble, Maszyny i urządzenia, Inne |
|||
Rejestracja: Formularz rejestracyjny |
Miejsce: Platforma Zoom |
Po okresie pandemii branża e-commerce i zakupy online w Chorwacji rozwinęły się do wysoko zaawansowanego poziomu, trend ten utrzymuje się do dnia dzisiejszego. Jednak, aby zrozumieć branżę e-commerce na rynku bałkańskim, należy też poznać potrzeby klientów online, najczęściej kupowane przez nich produkty, a także preferowane metody płatności, decyzje, jakie podejmują przy zakupach oraz co najbardziej im przeszkadza w trakcie i po zakupie.
Szybka dostawa, dostępność towaru do natychmiastowej wysyłki, niska cena dostawy i możliwość płatności kartą, to tylko niektóre z czynników, które są ważne dla Chorwatów podczas robienia zakupów online.
Aż 87% kupujących w Chorwacji nadal preferuje dostawę do domu, a tylko 6% korzysta z automatów do odbioru paczek.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego:
Szkolenie poprowadzą:
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.