Chiny to niezaprzeczalnie rynek z największą ilością konsumentów, a rosnąca klasa średnia poszukuje produktów wysokiej jakości.
Polskim eksporterom nie jest łatwo uzyskać potrzebne certyfikaty i rejestracje, szczególnie w świetle niedawno zmienionych przepisów oraz wzmożonych restrykcji w związku z pandemią.
W pierwszej połowie 2021 roku wzrost eksportu produktów mlecznych do Chin wzrósł o 34%. Sukces tej branży na rynku chińskim nie oznacza jednak, że innym sektorom żywności w Polsce jest równie łatwo.
Uzyskanie zgody na sprzedaż żywności na rynku chińskim jest nadal największym problemem, obok konkurencji międzynarodowej, wyzwań związanych z promocją, dopasowania produktu do lokalnych upodobań, z którym muszą mierzyć się polscy eksporterzy.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego przedstawimy Państwu:
Szkolenie poprowadzą:
Webinarium odbędzie się 12 maja o godz. 10:00 i będzie prowadzone w języku polskim.