Gigantyczne zapotrzebowanie Chin na dobra konsumenckie, szczególnie z sektora żywnościowego, technologicznego oraz dóbr luksusowych wciąż nie idzie w parze z restrykcyjnymi przepisami importowymi oraz specyficznym prawem dotyczącym ochrony znaku towarowego na chińskim rynku. Bariera językowa, zawiłość chińskiego prawa, a teraz również restrykcje związane z wjazdem do Chin ze względu na pandemię COVID-19 to ogromne wyzwania dla potencjalnych eksporterów.
Ze względu na wysoką jakość polskich produktów, zainteresowanie polskimi markami wzrasta. Niemniej, podstawą sukcesu komercyjnego jest odpowiednie przygotowanie do ekspansji i dogłębne zrozumienie rynku, a ochrona znaku towarowego w Chinach to pierwsze i najważniejsze zadanie dla każdego eksportera.
Webinarium skierowane jest do przedsiębiorców planujących eksport swoich towarów i usług do Chin.
W trakcie spotkania uczestnicy zapoznają się z:
Szkolenie poprowadzą:
Webinarium odbędzie się 23 września o godz. 9:15 i będzie prowadzone w języku polskim.
Webinarium "Rejestracja marki w Chinach. Specyfika chińskiego systemu ochrony znaków towarowych" jest częścią cyklu "Twoja marka w Chinach. Cykl praktycznych wykładów", organizowanego dla przedsiębiorców rozważających ekspansję na rynek chiński.