Dania to mała, ale otwarta gospodarka, uzależniona od handlu międzynarodowego. Dlatego pomimo pandemii, handel i biznes w Danii nie zwalniają tempa. Ekspansja na małe, ale wymagające europejskie rynki wymaga przygotowań. Aby osiągnąć sukces sprzedażowy trzeba poznać swojego potencjalnego odbiorcę oraz partnera biznesowego.
Być może Twoja firma dopiero chce zacząć sprzedaż do Danii, a może już ma pierwsze próby za sobą. W obydwu przypadkach warto odpowiedzieć sobie na kilka kierunkowych pytań:
Czy Twoja firma wie, jak budować relacje z duńskimi partnerami? Czy reklamujesz swoje produkty w sposób zrozumiały dla Skandynawów? Czy zdajesz sobie sprawę z różnic kulturowych pomiędzy naszymi krajami?
Długie łańcuchy dostaw stanowią poważną przeszkodę w obliczu kryzysu wywołanego przez COVID-19. Jest to niewątpliwa szansa dla Polski i polskich firm. Duńczycy, którzy przykładają szczególną wagę do etycznej, odpowiedzialnej produkcji coraz częściej zwracają się ku Polsce jako naturalnemu partnerowi handlowemu.
Zapraszamy do udziału w naszym webinarium, podczas którego:
Szkolenie poprowadzą:
Webinarium odbędzie się 30 listopada o godz. 11:00 i będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.