Zgodnie z prognozami sektor mrożonek rozwijać się będzie w regionie Azji i Pacyfiku na poziomie około 9,12% do 2030 r.
Zdaniem niektórych ekspertów, wraz ze znacznym wzrostem urbanizacji, region ten najprawdopodobniej zdominuje światowy rynek mrożonek i zastąpi Europę jako największy rynek mrożonek. Oczekuje się, że rynek mrożonek w Singapurze wyniesie 141,4 mln USD do 2024 r.
Jednym z kluczowych czynników wzrostu siły nabywczej mrożonych produktów spożywczych przez miejscową ludność będzie rosnąca urbanizacja w połączeniu z rosnącym dochodem rozporządzalnym mieszkańców Singapuru. Dodatkowo brak ceł i akcyzy na produkty spożywcze będą napędzać rynek mrożonek w Singapurze.
Populacja spożywających mrożonki rośnie w Singapurze ze względu także na łatwość przygotowania, wygodę czy też czystość mrożonych produktów spożywczych. Wygoda jest kluczowym czynnikiem w Singapurze ze względu na szybkie tempo życia.
Mrożone produkty mięsne oraz mrożone ryby i owoce morza stanowią największy segment rynku mrożonek w Singapurze.
Dystrybucja offline jest wiodącym kanałem dystrybucji mrożonych produktów spożywczych w Singapurze, zaś hipermarkety i supermarkety pozostaną kluczowym miejscem sprzedaży detalicznej na rynku.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego:
Szkolenie poprowadzą:
Webinarium odbędzie się 8 czerwca o godz. 10:00 i będzie prowadzone w języku angielskim.