|
Data: 2 lutego 2023 |
|
|
Godzina: 10:30 |
|
Czas trwania: 80 minut |
|
|
Branża: Wielobranżowe |
|
Rejestracja: Formularz rejestracyjny |
|
|
Miejsce: Platforma Zoom |
Udział w wydarzeniach wystawienniczych to szansa na zaprezentowanie oferty szerszej publiczności i nawiązanie obiecujących kontaktów biznesowych. Obecność na wiodących targach branżowych może być więc kluczowa dla budowania marki i pozycji handlowej. Wiele zależy od sektora, w jakim działamy i rynku, na który chcemy wejść. Zapraszamy do udziału w webinarium, którego prelegenci wyjaśnią, jak najlepiej przygotować się do wyjazdu na wydarzenia wystawiennicze we Francji, Niemczech i Norwegii.
Podczas webinarium dowiesz się:
- jak wybrać targi, które będą najlepsze dla Twojej firmy i pomogą Ci zrealizować zamierzone cele,
- co pomoże zwiększyć liczbę odwiedzających stoisko,
- w jaki sposób stworzyć na stoisku optymalne warunki dla pozyskania i utrzymania klientów,
- co jest najczęściej "piętą achillesową" polskich wystawców, czyli czego warto się nauczyć, by podnieść swoją konkurencyjność,
- jak optymalnie wykorzystać okres po targach, by zwiększyć ich efektywność i lepiej zaplanować obecność na kolejnych wydarzeniach,
- jak wykorzystać media społecznościowe do zwiększenia liczby odwiedzających stanowisko.
Szkolenie poprowadzą:
- Agnieszka Bonnefoy, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH we Frankfurcie,
- Martalena Eriksen, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Oslo,
- Joanna Irzabek, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Oslo,
- Seweryn Bak, Business Development Director - The Nordics, Comarch Financial Services,
- Jerzy Osika, trener i doświadczony doradca biznesu,
- Grzegorz Sienkiewicz, Dyrektor Zarządzający, Współwłaściciel, Mydlarnia 4 Szpaki,
- Alexander Psztur, C+Group Inc., Associate.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.