„Polskie kosmetyki wyróżnia jakość, wieloletnia tradycja, inwestycje w badania i rozwój, które w połączeniu z konkurencyjną ofertą cenową oraz elastycznością i profesjonalizmem w biznesie, stanowią ogromną zachętę do nawiązania relacji z polskimi przedsiębiorcami. Naszą specjalnością są również kosmetyki naturalne, bazujące na składnikach roślinnych, które są poszukiwane i doceniane przez klientów zagranicznych. Rodzima branża rozwija się bardzo dynamicznie, zaś polskie firmy coraz śmielej i prężniej wkraczają na arenę międzynarodową. Polskie marki kosmetyczne są już obecne nawet na rynkach azjatyckich. Bez wątpienia ten region należy do jednego z najważniejszych kierunków ekspansji. Napływa do nas coraz więcej zapytań dotyczących polskich produktów kosmetycznych właśnie ze strony azjatyckich kontrahentów. Jednocześnie polskie firmy szukają również informacji na temat możliwości eksportu do tak odległych rynków jak Ameryka Południowa czy Afryka. Jednak są to bardzo wymagające kierunki ekspansji.”
Maja Justyna, kierownik ds. branż strategicznych, PAIH
PAIH poprzez cykliczny udział w targach wzmacnia wizerunek „marki Polska” w tym sektorze. Promujemy nasz kraj jako czołowego europejskiego producenta kosmetyków. Polska branża kosmetyczna ma silną reprezentację na kluczowych wydarzeniach targowych na świecie, jak Cosmoprof Bolonia (w 2019 r. 200 polskich firm), Cosmoprof Hong Kong, Beautyworld Middle East. Zorganizowaliśmy misje handlowe, połączone z organizacją stoisk narodowych na takie rynki jak Korea Południowa, Malezja, Singapur, Mjanma, Portugalia.
Już dziś zapraszamy na misję targową do Kuwejtu.
Dowiedz się więcej »Planujesz ekspansję zagraniczną?
Skontaktuj się z nami »