Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020
Działanie: 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne
Projekt realizowany jest przez Agencję Rozwoju Mazowsza S.A. w partnerstwie z Polską Agencją Inwestycji i Handlu S.A. Projekt polega na wdrożeniu jednolitych standardów obsługi inwestora w jednostkach samorządu terytorialnego województwa mazowieckiego. Podmioty, które przystąpią do projektu, przejdą przez dwa etapy i wdrożą standardy, otrzymają Certyfikat potwierdzający, iż dany samorząd jest kompleksowo przygotowany do profesjonalnej obsługi inwestora. Udział w nim pozwoli na podniesienie poziomu wiedzy pracowników urzędów oraz przygotowanie profesjonalnej oferty skierowanej do potencjalnych inwestorów, a także wypracowanie wysokiego poziomu nawiązania i utrzymania relacji urząd - inwestor/przedsiębiorca.
Projekt jest odpowiedzią na działania Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, które przeprowadziło pilotażowe działania w latach 2016-2018 dla gmin województwa warmińsko-mazurskiego. Obecnie już 45 gmin tego regionu posiada Certyfikat potwierdzający wdrożenie standardów.
Okres realizacji: 1 października 2019 r. - 29 grudnia 2023 r.
Budżet projektu: 3 513 261,18 zł
Projekt realizowany ze środków Unii Europejskiej zgodnie z zaplanowanym budżetem ze środków budżetowych i pozabudżetowych.
|
Liczba odwiedzin: 1000